RSS

BIAŁOGARD KOSZALIN

Czytasz wypowiedzi wyszukane dla sw: BIAŁOGARD KOSZALIN






Temat: Jak obliczyć cenę?
Czy jest gdzieś w sieci tabela pozwalająca wyliczyć cenę bilteu?
Jeśli nie, to czy ktoś mógłby mi podać ile kosztuje bilet:

Ustka-Słupsk osobowy 2 kl.
Słupsk-Koszalin-Białogard-Szczecinek-Poznań pospieszny 2 kl.

Muszę się rozliczyć z ludźmi, a dowód księgowy gdzieś zniknął.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Jak obliczyć cenę?


Czy jest gdzieś w sieci tabela pozwalająca wyliczyć cenę bilteu?
Jeśli nie, to czy ktoś mógłby mi podać ile kosztuje bilet:

Ustka-Słupsk osobowy 2 kl.
Słupsk-Koszalin-Białogard-Szczecinek-Poznań pospieszny 2 kl.


Jest :
http://www.infokolej.pkp.pl/vade/ceny/index.htm
Ustka-Słupsk- 17 km - 4.20
Słupsk-Poznań- 322 km - 38.20
Razem : 42.40
Są to ceny biletów klasy 2,bez żadnych zniżek

Pozdrawiam!
Piotr Serwin
Nowy Sącz
leczn@nsi.pl

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Jak obliczyć cenę?


| Czy jest gdzieÂś w sieci tabela pozwalajÂąca wyliczyć cenę bilteu?
| JeÂśli nie, to czy ktoÂś mógłby mi podać ile kosztuje bilet:

| Ustka-Słupsk osobowy 2 kl.
| Słupsk-Koszalin-Białogard-Szczecinek-Poznań pospieszny 2 kl.

Jest :
http://www.infokolej.pkp.pl/vade/ceny/index.htm
Ustka-Słupsk- 17 km - 4.20
Słupsk-Poznań- 322 km - 38.20
Razem : 42.40
SÂą to ceny biletów klasy 2,bez żadnych zniżek


Chyba ze bylo na jednym bilecie - wtedy razem 38.20, juz bez tego 4.20.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: KOLEJARZ-2 pociągi przy jednym peronie

Czy można tak robić? Przed godziną 5 rano na stacji Kołobrzeg peron drugi
jest bardzo oblegany przez pociągi. Jest taka sprawa, że trzeba je
szybciej
podstawić. No i brakuje rozkładowego peronu 2. Czy jest to legalne, że
poc.
8532, który ma odjeżdżać z peronu 2 podstawiam na ten sam tor, co stoi
poc.
do Goleniowa?


Robi sie tak w rzeczywistosci. Podejrzewam, ze tutaj z komunikatem: "Pociag
osobowy do Slupska przez Bialogard, Koszalin stoi na torze x przy peronie 2
po stronie wschodniej" :) Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: KOLEJARZ-2 pociągi przy jednym peronie


| Czy można tak robić? Przed godziną 5 rano na stacji Kołobrzeg peron
drugi
| jest bardzo oblegany przez pociągi. Jest taka sprawa, że trzeba je
szybciej
| podstawić. No i brakuje rozkładowego peronu 2. Czy jest to legalne, że
poc.
| 8532, który ma odjeżdżać z peronu 2 podstawiam na ten sam tor, co stoi
poc.
| do Goleniowa?

Robi sie tak w rzeczywistosci. Podejrzewam, ze tutaj z komunikatem:
"Pociag
osobowy do Slupska przez Bialogard, Koszalin stoi na torze x przy peronie
2
po stronie wschodniej" :)


Chyba nie. Ja się jakoś tam wyrabiałem, ale prawdą jest, że Kołobrzegu na
jednym torze przy peronie 2 mogą stać 2 pociągi do Goleniowa + np. jakiś
manewrujący skład. Ale tego, żeby np. jednostka + 81x tam stała, to raczej
nie zauważyłem.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: KOLEJARZ-2 pociągi przy jednym peronie


Robi sie tak w rzeczywistosci. Podejrzewam, ze tutaj z komunikatem:
"Pociag
osobowy do Slupska przez Bialogard, Koszalin stoi na torze x przy peronie
2
po stronie wschodniej" :)


prędzej (przynajmniej tak jest w Jaśle)  "jako drugi skład"

| Czy można tak robić? Przed godziną 5 rano na stacji Kołobrzeg peron
drugi
| jest bardzo oblegany przez pociągi. Jest taka sprawa, że trzeba je
szybciej
| podstawić. No i brakuje rozkładowego peronu 2. Czy jest to legalne, że
poc.
| 8532, który ma odjeżdżać z peronu 2 podstawiam na ten sam tor, co stoi
poc.
| do Goleniowa?

Robi sie tak w rzeczywistosci. Podejrzewam, ze tutaj z komunikatem:
"Pociag
osobowy do Slupska przez Bialogard, Koszalin stoi na torze x przy peronie
2
po stronie wschodniej" :)

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Wolsztyn 23.05.2002


Wojtek wrote:
1. czerwca 2002 pojedzie pociąg specjalny z Poznania do Kołobrzegu
prowadzony przez parowóz Pm36-2. W składzie wagony 1 i 2 klasy oraz wagon
restauracyjny. Wodowanie parowozu w Pile oraz w Kołobrzegu, gdzie parowóz
przejedzie przez miasto do portu. Bilety można nabyć w kasach PKP
prowadzących rezerwacje.


Nie wiesz przypadkiem jakim sposobem parowoz zostanie obrocony nad
morzem? Trojkacik Kolobrzeg - Koszalin - Bialogard - Kolobrzeg?

Remik

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: KONKURS o PR SZCZECIN


W związku z tym, ze w dniu wczorajszym sporo osób odpowiedziało mailem na
pytanie dotyczące naszego zakładu i dzisiaj wlaściciel uzgodnił już sposób
otrzymania upominku, dzisiaj kolejne pytanie i kolejny kalendarz do
zdobycia.
Odpowiedzi prosze publikować jednak na
pl.misc.kolej
aby nie bylo posądzenia o subiektywną ocene prawidlowości odpowiedzi.
WYGRYWA TEN KTO PODA NAJDOKLDNIEJSZĄ ODPOWIEDŹCZAS do godz 19,00
W PRZPADKU TAKICH SAMYCH ODPOWIEDZI WYGRYWA TEN KTO PODA TĘ WIELKOŚĆ
PIERWSZY
PYTANIE:
Na jakiej łącznej długości linii kolejowych prowadzone będą przewozy
regionalne w województwie zachodniopomorskim od dnia 05 stycznia 2004r.


Wedlug odleglosci taryfowych:

Szcz. Dabie - Goleniow 23
Goleniow - Wysoka Kam 31
Wysoka Kam. - Swinoujscie Port 48
Wysoka Kam. - Kamien Pom. 17
Goleniow - kolobrzeg 100
Kolobrzeg - Koszalin - Wrzesnica 92
Stargard - Bialogard - Koszalin 135
Ulikowo - Kalisz pom 57
Stargard - Pyrzyce 25
Szczecin Dabie - Stargard - Bierzwnik 83
Kolobrzeg - Bialogard - Szczecinek - Turowo Pom 106
Runowo - Szczinek - Bialy Bor 116 (a kawalek kolo jeziora Bielsko idzie
eksterytorialnie przez Pomorskie)
Szczecin Glowny - Szczecin Gumience 5 km - na tym odcinku traktuje te
pociagi jako regionalne (bilety da sie zakupic normalnie)
Szczecin Dabie - Glowny (licze zryczaltowana taryfowo dlugosc trasy zarowno
przez ) 15
Szczecin glowny - SPC - Namyslin 93
Szczecinek - Zoltnica 8

Suma: 954 km

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Warszawa - Zielona Góra/Gorzów Wlkp.
Fikander <ander@gmail.com.hahahanapisał(a):


| przez pIC pozwoli wrócić pospiechom na zapomniane trasy (wszak np ze
| Szczecinka do Słupska przez Maistko jedzie się mimo 15 minutowej zmiany
| lokomotywy, ponad 40 minut krócej niż przez Białogard i Koszalin).

I się wcale nie omija żadnego podrzędnego Koszalina.


Od Szczecinka pośpiech zatrzymuje się: Bialogard, Koszalin, Sławno plus ew.
Grzmiąca. Miejscowości te liczą łącznie 150.000 mieszkańców (w tym Koszalin
prawie 110.000). Do tego dochodzą połączenia w Białogardzie w kier.
Kolobrzegu oraz Stargardu. Przez Miastko, oprócz tego miasta, pospieszny
mogłby się zatrzymywać jeszcze w Białym Borze czy Kępicach. Miejscowości te
liczą w sumie niespelna 20.000 mieszkańców, do tego po drodze nie ma węzłów
kolejowych z połączeniami do innych miast. Rachune jest chyba prosty ?

MK

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Zapowiedzi dworcowe

Zapamiętałem również "megafonistę" ze stacji w Białogardzie, który stacje
leżące na trasie przejazdu pociągu wymawiał od końca (tzn. pociąg Białystok -
Szczecin jedzie przez Stargard, Łobez, Świdwin, Białogard, Koszalin...itd.).
Nic takiego poważnego, ale zawsze jednak...

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Pytanko o linię Kołobrzeg-Goleniów.


No właśnie a osoby odpowiedzialne za to, nie rozumieją tego. Ważny dla nich
jest tylko Szczecin. Do Goleniowa też trzeba jechać z przesiadką w Dąbiu. Moze
by pomysleć o pociagu ze Stargardu do Kołobrzegu i do Swinoujścia przez
Goleniów.


Powinno być połaczenie Kołobrzeg-Płoty-Wysoka Kamieńska-Szczecin.

I powinny też być połaczenia:
Koszalin(Białogard)-Połczyn Zdrój
Koszalin-Mścice-Mielno.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Przybędzie pociągów

Nie odrazu Rzym zbudowali....

pozdrawiam
MaTe
Mateusz Żmuda


A kiedy pojedzie nowy tren na odc. Koszalin -Białogard, bo nowe połączenie tam
bardzo wskazane.
I brawo za konsekwencję (w poprawianiu oferty). Choć trochę pokręcę nosem,
gdyby tak choć trochę kursów o tych samych końcówkach minutowych do Stargardu
np. 17:45, 18:45, 19:45

Koordynator

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Przybędzie pociągów
Użytkownik "Koordynator " <koordyna_tor.SKA@gazeta.plnapisał w
wiadomości


A kiedy pojedzie nowy tren na odc. Koszalin -Białogard, bo nowe połączenie
tam
bardzo wskazane.
I brawo za konsekwencję (w poprawianiu oferty). Choć trochę pokręcę nosem,
gdyby tak choć trochę kursów o tych samych końcówkach minutowych do
Stargardu
np. 17:45, 18:45, 19:45


Te Koordynator, a Ty nie wiesz, że najgorzej i najdrożej korygować RJ w
środku rozkładu ? Poczekajmy na przyszły...

Mick M.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Roztrzygnięcie konkursu o PR Szczecin


| a.cha@pkp.com.pl wrote:
Natomiast jezeli chodzi o czystość to uważam że zaszła zdecydowana zmiana
na
lepsze. Oczywiście to wcale nas nie satysfakcjonuje. Jak są powazne
uchybienia  a takie niestety jeszcze sie zdarzają to wyciagamy
konsekwencje
wobec winnych.


Też uważam, że jest lepiej. EN57 są ładnie z zewnątrz pomalowane, graffiti
zniknęło. Niestety w środku jest nadal źle. Ale są wyjątki. Najlepszym tego
przykładem jest zachodniopomorski EN57-1185. Czyli kibelek po naprawie
głównej. Miałem przyjemność nim jechać 11 listopada (Białogard-Koszalin).
Jazda nim to naprawdę przyjemność: czysto, cicho.

I mam jeszcze pytanie do Pana odnośnie remontu linii 201 na odcinku
Koszalin-Worowo. Jak przebiega? Kiedy (mniej-więcej) koniec prac? Czy są na
to środki? Wiem, że to pytanie powinno być skierowane do PLK, ale może Pan
wie? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Nowe połączenia dalekobieżne-wasze pomysły!!
Osobowe;

Słupsk-Koszalin-Białogard-Szczecin  (rano)
Szczecin- Białogard-Koszalin-Słupsk ( popołudniu)
Koszalin-Kołobrzeg-Płoty-Wysoka Kam.-Świnoujście  (w sezonie na próbe
szynobus)

Pośpieszne:

Poznań-Piła-BIałogard---Słupsk
--------||-----------   Kołobrzeg   (DELFIN)

Tak jak kiedyś w sezonie codziennie a poza w 5 i 7 tylko moze ciut później
odj. z Poznania.  Grupa może być rozłączana w BIałogardzie lub ewentualnie w
Koszalinie.

Pozdro

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Gdynia - Berlin - Gdynia czy sa jakies plany?

Użytkownik Grzegorz Piotrowski <pcru@klub.chip.pl napisał:

"G. Konopka" wrote:

| Też tak uważam. "Przejazd trasą krótszą niekoniecznie oznacza krótszy
czas
| podróży".

Czy aby tak jest?
Nie chce mi sie liczyc jakos dokladnie, wiec zastosuje czasy obecne:
Gdynia - Koszalin 2:07 (Ex)
Koszalin - Bialogard 0:17 (posp)
Bialogard - Stargard Szcz. (Ex) 1:28
Styargard Szcz. - Szczecin Gl. (Ex) 0:30
zmiana trakcji w Szczecinie Gl. 0:10
Szczecin Gl. - AngermĂźnde (osobowy tylko z postojem na granicy) 0:52
AngermĂźnde - Berlin Ost. (IR) 0:59
----
Razem: 6:23

Gdynia - Poznan Gl. (Ex) 4:13
Poznan Gl. - Berlin Ost. (BWE) 3:03

Razem: 7:16

Nawet gdyby liczyc z Gdanska to i tak dluzej bedzie przez Poznan, a nie
uwzglednilem jeszcze wydluzenia czasu przejazdu na trasie do Bydgoszczy
od
nowego rozkladu jazdy (ponad 10min).


Skoro tak sie przedstawia czas przejazdu Bln-Gd p. Szcz. to jak dla mnie
temat się wyczerpał. Zwracam honor i dzięki za "wyczerpujące" dane.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Gdynia - Berlin - Gdynia czy sa jakies plany?


Gdynia - Koszalin 2:07 (Ex)
Koszalin - Bialogard 0:17 (posp)
Bialogard - Stargard Szcz. (Ex) 1:28
Styargard Szcz. - Szczecin Gl. (Ex) 0:30
zmiana trakcji w Szczecinie Gl. 0:10
Szczecin Gl. - AngermĂźnde (osobowy tylko z postojem na granicy) 0:52
AngermĂźnde - Berlin Ost. (IR) 0:59
----
Razem: 6:23

Gdynia - Poznan Gl. (Ex) 4:13
Poznan Gl. - Berlin Ost. (BWE) 3:03

Razem: 7:16

Nawet gdyby liczyc z Gdanska to i tak dluzej bedzie przez Poznan,


Popieram, popieram!! :))

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Gdynia - Berlin - Gdynia czy sa jakies plany?


"G. Konopka" wrote:
Też tak uważam. "Przejazd trasą krótszą niekoniecznie oznacza krótszy czas
podróży".


Czy aby tak jest?
Nie chce mi sie liczyc jakos dokladnie, wiec zastosuje czasy obecne:
Gdynia - Koszalin 2:07 (Ex)
Koszalin - Bialogard 0:17 (posp)
Bialogard - Stargard Szcz. (Ex) 1:28
Styargard Szcz. - Szczecin Gl. (Ex) 0:30
zmiana trakcji w Szczecinie Gl. 0:10
Szczecin Gl. - AngermĂźnde (osobowy tylko z postojem na granicy) 0:52
AngermĂźnde - Berlin Ost. (IR) 0:59
----
Razem: 6:23

Gdynia - Poznan Gl. (Ex) 4:13
Poznan Gl. - Berlin Ost. (BWE) 3:03

Razem: 7:16

Nawet gdyby liczyc z Gdanska to i tak dluzej bedzie przez Poznan, a nie
uwzglednilem jeszcze wydluzenia czasu przejazdu na trasie do Bydgoszczy od
nowego rozkladu jazdy (ponad 10min).

Pozdrowienia
Grzesiek

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Gdynia - Berlin - Gdynia czy sa jakies plany?


| znajac nasze PKPe...

Jezeli mowa byla o EC/IC to takiego pociagu nie bedzie chociazby ze
wzlgedow
taborowych.
Nie ma az tylu wagonow Z1.


Tam nawet nie ma sensu uruchamiac takiego pociagu, skoro roznica w czasie
przejazdu pomiedzy IC a pospiesznym, wynosilaby maksymalnie 30-40 minut...
(zas w cenie roznice byly by duzo, wieksze). Z reszta trzeba zauwazyc ze
Koszalin-Bialogard, to rejony gdzie bezrobocie jest dosc wysokie (w powiecie
Swidwinskim przekracza 34 %) i watpie zeby duzo osob korzystalo z tego IC...

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Gdynia - Berlin - Gdynia czy sa jakies plany?


Tam nawet nie ma sensu uruchamiac takiego pociagu, skoro roznica w czasie
przejazdu pomiedzy IC a pospiesznym, wynosilaby maksymalnie 30-40 minut...
(zas w cenie roznice byly by duzo, wieksze).


W cenie to chyba akurat roznicy nie ma (w pierwszym przyblizeniu)...


Z reszta trzeba zauwazyc ze
Koszalin-Bialogard, to rejony gdzie bezrobocie jest dosc wysokie (w
powiecie
Swidwinskim przekracza 34 %) i watpie zeby duzo osob korzystalo z tego


IC...

?

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Gdynia - Berlin - Gdynia czy sa jakies plany?


| Tam nawet nie ma sensu uruchamiac takiego pociagu, skoro roznica w
czasie
| przejazdu pomiedzy IC a pospiesznym, wynosilaby maksymalnie 30-40
minut...
| (zas w cenie roznice byly by duzo, wieksze).

W cenie to chyba akurat roznicy nie ma (w pierwszym przyblizeniu)...


50% wiecej niz bilet na pospiecha + miejsowka - roznica chyba jest
(szczegolnie miejscowka zwieksza koszty).


| Z reszta trzeba zauwazyc ze
| Koszalin-Bialogard, to rejony gdzie bezrobocie jest dosc wysokie (w
powiecie
| Swidwinskim przekracza 34 %) i watpie zeby duzo osob korzystalo z tego
IC...

?


Kto Ci pojdzie IC, gdzie bieda az piszczy? Tam ludzi coledwo na chleb
stac...

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Gdynia - Berlin - Gdynia czy sa jakies plany?

| Tam nawet nie ma sensu uruchamiac takiego pociagu, skoro roznica w
czasie
| przejazdu pomiedzy IC a pospiesznym, wynosilaby maksymalnie 30-40
minut...
| (zas w cenie roznice byly by duzo, wieksze).

| W cenie to chyba akurat roznicy nie ma (w pierwszym przyblizeniu)...

50% wiecej niz bilet na pospiecha + miejsowka - roznica chyba jest
(szczegolnie miejscowka zwieksza koszty).


Jakos mi sie zdaje, ze caly czas jest mowa o pociagu do Berlina. Te bilety
TCV czy inne NiemcySpecjal sa chyba niezalezne od rodzaju pociagu (co do
ceny)?


| Z reszta trzeba zauwazyc ze
| Koszalin-Bialogard, to rejony gdzie bezrobocie jest dosc wysokie (w
| powiecie
| Swidwinskim przekracza 34 %) i watpie zeby duzo osob korzystalo z tego
| IC...

| ?

Kto Ci pojdzie IC, gdzie bieda az piszczy? Tam ludzi coledwo na chleb
stac...


Jak wyzej...
Co do ruchu krajowego, to z Warszawy (a zatem i z Gdyni) do Koszalina to
ekspres i tak jest przeciez, a juz Ex czy IC to nie tak wiele roznicy. No
wiem, sa kombinacje ze znizkami...

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Słupsk - Szczecinek, zmiany ???
<krzysztofczapli@op.plwystukał wieczorową porą w wiadomości


Ze źródeł zazwyczaj dobrze poinformowanych mam informację, iż podobno
relacja
pociągów Słupsk - Szczecinek - Słupsk ma zaostać skrócona do Słupsk -
Miastko
(lub Biały Bór) - Słupsk. Przyczyną jest granica województw Pomorskiego i
Zachodniopomorskiego leżąca właśnie za Białym Borem, a jak wiemy pociągi
lokalne dofinansowywane przez samorządy powinny jeździć w granicach
jednego
województwa.


Całkiem niewykluczone :(
ZTCW z rozmów z kolejarzami w Szczecinku - są zamiary zrobienia wahadeł
Słupsk-Miasto, oraz - jeśli się uda dogadać - Szczecinek-Miastko.

A normalnie pociągi ze Szczecinka do Słupska mają jeździć ... przez
Białogard-Koszalin. Wielce prawdopodobnym jest, że będą to łączone -
skomunikowane - wahadła z Piły do Koszalina i ze Słupska do Stargardu. Swego
czasu - "czapka" nie wyraziła zgody, ale wszystko wskazuje na to, że do tego
dojdzie...

Pozdrawiam,

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: czas pracy maszynisty


, ilu
| maszynistów prowadzi np. "Przemyślanina" na całej długości jego biegu, itp.
Za
| pomoc z góry dziękuję.

1 Przemysk - Krakow
2 Krakow - Wroclaw


między Krakowem a Wrocławiem może być

Kraków-Katowice
Katowice-Opole
Opole-Wrocław

Choć nie koniecznie
To zależy jak są poukładane służby.
np taki pociąg Słupsk-Wrocław (do 1.04.05, obecnie do Katowic) na terenie
zachodniopomorskiego prowadzony był przez maszynistów:
Słupsk-Koszalin
Koszalin-Białogard (tylko 24km!!)
Białogard-Piła
To czy była zmiana najlepiej rozpoznać po hamowaniu kontrolnym.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: czas pracy maszynisty


FTD wrote:
Choć nie koniecznie
To zależy jak są poukładane służby.
np taki pociąg Słupsk-Wrocław (do 1.04.05, obecnie do Katowic) na terenie
zachodniopomorskiego prowadzony był przez maszynistów:
Słupsk-Koszalin
Koszalin-Białogard (tylko 24km!!)
Białogard-Piła
To czy była zmiana najlepiej rozpoznać po hamowaniu kontrolnym.


Tzn ? Czy hamowanie kontrolne to to samo co próba hamulców, a jeśli nie
to jak je zaobserwować ?

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: czas pracy maszynisty


Choć nie koniecznie
To zależy jak są poukładane służby.
np taki pociąg Słupsk-Wrocław (do 1.04.05, obecnie do Katowic) na terenie
zachodniopomorskiego prowadzony był przez maszynistów:
Słupsk-Koszalin
Koszalin-Białogard (tylko 24km!!)
Białogard-Piła
To czy była zmiana najlepiej rozpoznać po hamowaniu kontrolnym.


Raczej Białogard-Szczecinek i Szczecinek-Poznań.

Karawek!

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Urząd Marszałkowski dba o pociągi
Urząd Marszałkowski dba o pociągi
dodano: 08-11-2004

Redukcjami kolejowego rozkładu w zachodniopomorskim (o których pisaliśmy
ostatnio) żywo zainteresowani są prywatni przewoźnicy samochodowi. Już teraz
wielu obsługuje najbardziej uczęszczane trasy, takie jak Białogard -
Koszalin czy Koszalin - Słupsk. Po 12 grudnia mogliby bez problemu zwiększyć
częstotliwość przejazdów lub nawet zainwestować w kupno nowych pojazdów.
Jednak dla przytłaczającej większości z nich te zamiary zostaną w strefie
marzeń - pisze Głos Pomorza.

Urząd marszałkowski, który wydaje przewoźnikom zgodę na prowadzenie linii,
strzeże monopolu PKP. I odrzuca wnioski prywatnych właścicieli busów i
autobusów. Skoro chcemy utrzymać połączenia kolejowe - bo taka jest wola
mieszkańców regionu - to trudno, żebyśmy wpuszczali na rynek ich
konkurencję - tłumaczy Józef Jastrzębski - dyrektor departamentu komunikacji
w Zachodniopomorskim Urzędzie Marszałkowskim. - Poza tym prowadzących takie
firmy jest już bardzo wielu. Jeśli wydamy kolejne pozwolenia, niebawem może
im zabraknąć podróżnych.

(źródło: Głos Pomorza, 5 listopada 2004)

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Kibel z bykiem na czele
Cześć!

Taki układ dla mnie to nie nowość. Sam w wakacje miałem okazję jechac "Rad
wią" (ED72) z Poznania, która zepsuła się w Szczecinku. Po nieudanych prób
ach naprawy składu, zapadała decyzja o podpięciu SP42. I w ten oto sposób
spalinówka ciągneła nas do Białogardu z prędkością maks. 80 km/h. Po drodze
konduktorzy z pociągów, które mijaliśmy, ironicznie uśmiechali sie do obsł
ugi naszej elektro-spalinowej ciuchajki. Na odcinku Białogard - Koszalin "
Radew" została odwołana, a pasażerów poproszono o przesiadke na pospieszny
ze Szczecina do Białegostoku, który na nas czekał.
Pamiętam też, że w ze względu na nietypowe sprzęgło (tak to się chyba nazy
wa) w ED72 nie chciano podpiąć elektryka. A że dodatkowo w Szczecinku spec
jalizuja sie prawie tylko w spalinówkach, no to było pozamiatane. Części b
rak, doświadczonych mechaników też....

Pozdrawiam
Sławomir Tkaczyk

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Rozkład nowego IC.


A ja dla PKP IC proponuje rozkład nowego pociągu konkurencyjnego :))))).
IC PIZDA:
Kraków Gł. 07:45
Opole Gł. 10:25-10:27
Wrocław Gł. 11:27-11:11:31
Poznań Gł. 12:14-12:17
Kołobrzeg p. 15:59.
UWAGA:
Pociąg bez dopłaty.
Pociąg objęty ceną rynkową.
Brak wagonów klimatyzowanych.
Oferta LAST MINUTE na odcinku Kraków-Wrocław.


Oferta znakomita dla miłośnika kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów.
Ja jednak wolałbym jakiś pośpiech coś w tym stylu:

Gdynia Gł - Sopot - Gdańsk - Tczew - Malbork - Iława - Działdowo - Mława -
Ciechanów - Warszawa Wsch. (z pominięciem Centralnej i Zach.) - Otwock -
Pilawa - Dęblin - Puławy - Lublin - Stalowa Wola - Leżajsk - Rzeszów -
Dębica - Tarnów - Bochnia - Kraków - Katowice - Gliwice - Kędzierzyn K. -
Opole - Brzeg - Wrocław - Wałbrzych - Jelenia G. - Lubań - Zgorzelec -
Węgliniec - Żary - Z. Góra - Rzepin - Kostrzyn - Chojna - Szczecin Główny -
Węgorzyno - Białogard - Koszalin - Słupsk - Lębork - Gdynia Gł.

Ile czasu trwałby przejazd ? Ile to by było km ?

:):)

Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia
======Krzysztof z Warszawy - krw1618 GG: 268973
Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
http://krw1618.republika.pl/propozycjecenowepkp.htm

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Rozkład nowego IC.


Gdynia Gł - Sopot - Gdańsk - Tczew - Malbork - Iława - Działdowo - Mława -
Ciechanów - Warszawa Wsch. (z pominięciem Centralnej i Zach.) - Otwock -
Pilawa - Dęblin - Puławy - Lublin - Stalowa Wola - Leżajsk - Rzeszów -
Dębica - Tarnów - Bochnia - Kraków - Katowice - Gliwice - Kędzierzyn K. -
Opole - Brzeg - Wrocław - Wałbrzych - Jelenia G. - Lubań - Zgorzelec -
Węgliniec - Żary - Z. Góra - Rzepin - Kostrzyn - Chojna - Szczecin Główny -
Węgorzyno - Białogard - Koszalin - Słupsk - Lębork - Gdynia Gł.

Ile czasu trwałby przejazd ? Ile to by było km ?


Na pewno dużo. Może nawet 2 dni. A poza tym PKP SA, nie uruchamia już
pociągów posp. tylko przekwalifikuje obecne. Są wyjątki, ale...

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Jakie prędkości szlakowe
Witam!
Ostatnio wpadłem na pomysł zrobienia schematycznej mapki prędkości i
potrzebuję informacji na temat następujących tras (interesuje mnie tylko V
szlakowa):
1. Katowice - Ostrów Wlkp. - Poznań
2. Katowice - Inowrocław (Węglówka)
3. Wrocław - Zielona Góra i Rzepin - Szczecin (Nadodrzanka)
4.Białogard - Koszalin
5.Inowrocław - Olsztyn
6. Sokółka - Suwałki
7. Lublin - Dorohusk
8. Chełm - Zawada - Hrebenne
9. Nowy Sącz - Jasło - Zagórz
10. Łowicz - Skierniewice
11. Koluszki - Tomaszów Maz. - wjazd na CMK
12. Ostrowiec Świętokrzyski - Stalowa-Wola - Przeworsk
13. Elbląg - Olsztyn
14. Wrocław - Kłodzko.
Z góry dziękuję za wszelkie info, które będzie bardzo przydatne!
Pozdr. B.B.
Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Jakie prędkości szlakowe


"Bartłomiej Biłko" <bartekbi@poczta.onet.plwrote in message



4.Białogard - Koszalin


120


5.Inowrocław - Olsztyn


100.Nie wiem czy juz zniesiono ograniczenie w Choragiewce


8. Chełm - Zawada - Hrebenne


Na odcinku Rejowiec Fabr.- Hrebenne jest 70


12. Ostrowiec Świętokrzyski - Stalowa-Wola - Przeworsk


Na odc. Ostrowiec-Sandomierz byla 100 teraz jest pelno ograniczen do 30 ale
nie wiem na których kilometrach. W zasadzie pociag jedzie 100 kmh od
kilometra 196 przez ok. 10 km

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: pewien artykul+zagadka
Dnia Sat, 25 Dec 1999 16:13:33 GMT, Sebastian napisał(a):


pod drutami do Trzebiezy Szcz??? Kolobrzeg-Goleniow do odstrzalu? (To po co
bylo elektryfikowac Kolobrzeg-Koszalin, -Bialogard).


Nie zdziwię się jeśli Koszalin-Kołobrzeg pójdzie do odstrzału za rok - w
końcu nie ma takiego dużego ruchu pasażerskiego (bywały linie z większym
ruchem i zostały zamknięte), a sezonowe z kierunku Gdańska można puścić
przez Białogard (wcale nie dłużej by jechały - Koszalin-Białogard : 20
minut + zmiana czoła : 10 minut + Białogard-Kołobrzeg : 30 minut =
razem: 60 minut czyli tyle samo co bezpośrednio). Zamkną linię jak nic
(moim zdaniem) :-((((( Tym bardziej, że:
* do Mielna pociąg i tak nie dojeżdża
* do Ustronia Morskiego nie jeździ tak duża liczba osób, aby trzymać 44km
(linią do Mielna jeździło więcej, a 6 km się nie opłacało trzymać).
* reszta się nie liczy

I dojdzie do tego, że na zachodzie Polski będzie mniej linii na km2 niż na
wschodzie :-((( A w pasie 250 km od morza będą 3 (słownie: trzy) linie
kolejowe równoległe do wybrzeża: Szczecin-Koszalin-Gdańsk,
Kostrzyn-Piła-Bydgoszcz oraz Rzepin-Poznań-Kutno.


Dobrze ze zostawiona
zostala na razie Szczecinek-Slupsk, choc kto wie?


Z lokalnych wieści powiem tyle, że od czerwca nie pojedziesz linią
Szczecinek-Słupsk :-((((

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: srj 803


czy moglbym prosic o podanie linii (odcinkow), jakie obejmuje ten rozklad
(2001)


1. Slupsk - Stargard Szcz.
2. Szczecinek - Runowo Pom.
3. Bialogard - Koszalin
4. Koszalin - Kolobrzeg
5. Stargard - Szczecin Gl.
6. Szcz. Port Centr. SPA - Szczecin Gl.
7. Szczecin Gl. tor 101, 102 - Szczecin Gumience
8. Linie wezla szczecinskiego
9. Stargard Szcz. - Pyrzyce - Glazow
10. Pila - Ulikowo - (Stargard Szcz.)

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Z cyklu: Jakie stacje zapodać kasjerce ?
Witam !

Potrzebuję zanabyć bilety na takie trasy:

1) Kędzierzyn-Gliwice-Bytom  Bobrek / Chorzów Batory - Herby Nowe - Zduńska
Wola - Inowrocław - Bydgoszcz - Piła - Białogard - Kołobrzeg - Koszalin
2) Mielno - Koszalin - Białogard - Stargard Szczeciński - Szczecin Gł. -
Gryfino - Kostrzyn - Czerwieńsk - Zbąszynek - Wolsztyn - Leszno - Wrocław -
Kędzierzyn

Zastanawiam się jakie stacje zapodać kasjerce aby się dobrze wytrasowały. O
ile w 1) myśle że powinno zadziałać Chorzów Batory, Zduńska Wola, Nakło nad
Notecią, Kołobrzeg lub jeśli nie będę jechać przez Kołobrzeg to Chorzów
Batory, Zduńska Wola, Bydgoszcz, Piła tak z przypadkiem 2) mam już większy
kłopot.

Z góry dzięki za rady ! ;-)

Pozdr.
Grzesiek

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Z cyklu: Jakie stacje zapodać kasjerce ?
Kolejoman <kolejo@interia.plnapisał(a):


Witam !

Potrzebuję zanabyć bilety na takie trasy:

1) Kędzierzyn-Gliwice-Bytom  Bobrek / Chorzów Batory - Herby Nowe - Zduńska
Wola - Inowrocław - Bydgoszcz - Piła - Białogard - Kołobrzeg - Koszalin
2) Mielno - Koszalin - Białogard - Stargard Szczeciński - Szczecin Gł. -
Gryfino - Kostrzyn - Czerwieńsk - Zbąszynek - Wolsztyn - Leszno - Wrocław -
Kędzierzyn

Zastanawiam się jakie stacje zapodać kasjerce aby się dobrze wytrasowały. O
ile w 1) myśle że powinno zadziałać Chorzów Batory,
Zduńska Wola,


Jedziesz osobowymi przez Zduńską Wolę "sieradzko-kaliską" ?


Kołobrzeg lub jeśli nie będę jechać przez Kołobrzeg to Chorzów
Batory, Zduńska Wola, Bydgoszcz, Piła tak z przypadkiem 2) mam już większy
kłopot.


Może Czarnowęsy Pomorskie, Gryfino, Czerwieńsk, Tuchorza?

Pozdrawiam,
Franek Grzegorek

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Z cyklu: Jakie stacje zapodać kasjerce ?


2) Mielno - Koszalin - Białogard - Stargard Szczeciński - Szczecin Gł. -
Gryfino - Kostrzyn - Czerwieńsk - Zbąszynek - Wolsztyn - Leszno - Wrocław -
Kędzierzyn


Koszalin, Szczecin Gł., Czerwieńsk, Zbąszyń, Leszno, Wrocław Gł.

Z tego co zauważyłem przy takich łamańcach wymiękają zarówno kasjerki
jak i kierpociowie. Za dużo tych stacji nie można też wklepać, to też
pozostaje możliwość przejazdu alternatywnego ;) Grunt żeby kilometry
się zgadzały. Pamiętam jak poprosiłem kasjerkę o ponowny wydruk z
dodatkową stacją, żeby trasa była jednoznaczna - nie było problemów.
Pzdr i powodzenia

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Z cyklu: Jakie stacje zapodać kasjerce ?
gzozik937 pisze:


| 2) Mielno - Koszalin - Białogard - Stargard Szczeciński - Szczecin Gł. -
| Gryfino - Kostrzyn - Czerwieńsk - Zbąszynek - Wolsztyn - Leszno - Wrocław -
| Kędzierzyn

Koszalin, Szczecin Gł., Czerwieńsk, Zbąszyń, Leszno, Wrocław Gł.


Tjaaaa, tyle, ze do kompa mozna wpisac 4 stacje "przez" i tu sie zaczyna
cala zbawa :) A osobiscie proponowalbym: Stargard, Chojna, Wolsztyn,
Wroclaw.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: 150% najkrotszej trasy?
Dnia Mon, 31 May 1999 18:44:55 +0200, kovaL napisał(a):


Jak to w koncu jest , czy w Qrsie 90 mozna kupic bilety na maksymalnie
150% najkrotszej trasy czy nie?


Jak kupowalem bilet Koszalin-Bialogard na trase 493 km zamiast 24 km to
nic zlego sie nie dzialo :) Chyba, ze to nie byl Kurs90 (bilet byl
prostokatny, duzy i zolty ~:) ).

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: 150% najkrotszej trasy?

 Tomasz Jaruga napisał(a) w wiadomości: ...


Dnia Mon, 31 May 1999 18:44:55 +0200, kovaL napisał(a):
| Jak to w koncu jest , czy w Qrsie 90 mozna kupic bilety na maksymalnie
| 150% najkrotszej trasy czy nie?

Jak kupowalem bilet Koszalin-Bialogard na trase 493 km zamiast 24 km to
nic zlego sie nie dzialo :) Chyba, ze to nie byl Kurs90 (bilet byl
prostokatny, duzy i zolty ~:) ).


To byl Kurs90, mozna w nim kupic dowolny bilet pod warunkiem ze:
1) Zaden z odcinkow NIE POKRYWA SIE oraz nie moze (chyba) wystepowac dwa
razy ta sama stacja.
Te 150 % najkrotszej to poprostu sposob liczenia ceny czy ciagla czy moze
lamana taryfa. Jak masz lamana to zaplacisz tyle samo co bys kupil kazdy
odcinek osobno.

--
    Tomasz Jaruga     #     GEDE$ d- s+:-- a23 C++ UL++ P- L++ E+ W++ N++
t@viii-lo.krakow.pl #       o? K? w(---) O? M? V? PS+ PE++ Y? PGP+ t 5?
 http://come.to/tmpj/   #         X- R- tv- b+ DI? D- G e h!h--- r++ y+++
###### Są cztery strony świata: prawo, lewo, przód i tył - Joanna K. ######


Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Stacje docelowe EN57/71
To ja dorzuce tasme Szczecinska, i Kołobrzeską
Szczecin:
Próba,Białogard,Dolna Odra, Godków, Kostrzyn, Koszalin, Stargard Szcz,
Goleniów, Wysoka Kam, Świnoujście, Rzepin, Poznań, Krzyż, Choszczno,
Dobiegniew, Świdwin, Łobez, Runowo Pom, Kołobrzeg, Kamień Pom, Zielona Góra,
Szczecin Gł,Szczecin Wzg. Hetm, Szczecin Turzyn, Szczecin Dąbie, Szczecin
NIebuszewo. Dotego dopisane mazakiem GRYFNO, nie jestem pewien czy nie bylo
jeszcze Chojna i Szczecin Gumience.
Kołobrzeg:
Szczecin Gł,Stargard Szcz,Runowo Pom,Świdwin, Białogard, Koszalin, Słupsk,
Ustka, Lębork, Wejherowo, Gdynia Gł, Gdańsk Gł, Szczecinek, Piła Gł, Poznań
Gł, Mielno Kosz, (wiecej z tej tasmy nie kojarze)
NIe kursuja:
Dolna Odra, Godków, Runowo Pom, Dobiegniew, Szczecin Wzg. Hetm, Szczecin
Turzyn, Szczecin Dąbie, Szczecin Niebuszewo, Mielno Kosz.
Ciekawa sytuacja jest ze Świdwinem, otoż gdy zaczeto montować LED nie
umieszczono jego w pamieci, poniewaz nie konczylo tam juz od dawna nic. Ale
od 2 lat ( o ile sie nie myle), znowu koncza bieg pociagi. Tak wiec teraz na
LED-ach jest albo Białogard, albo Stragard Szcz :)

Pozdrawiam
www.droznik.yoyo.pl

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Pociągi pod nóż
Wśród siedemnastu pociągów, które przeznaczono do likwidacji w naszym
regionie, są też takie, którym niewiele brakuje do progu rentowności.

Kolejarska "Solidarność" skierowała protest do prezesa spółki PKP Przewozy
Regionalne w sprawie kolejnych cięć połączeń regionalnych. Z danych NSZZ
"Solidarność" wynika, że niektórym z przeznaczonych do likwidacji pociągów
niewiele brakuje do osiągnięcia rentowności.

Są to m.in. pociągi kursujące na trasach: Koszalin-Białogard (odj. 13.05),
Koszalin-Szczecin (odj. 5.32), Świnoujście-Szczecin (odj. 10.37),
Szczecin-Świnoujście (odj. 9.45), Szczecin-Stargard (odj. 9.50),
Szczecin-Kostrzyn (odj. 8.35), Szczecin-Koszalin (odj. 15.30).
"Odwołanie tych pociągów wpłynie na wzrost i tak już bardzo dużego
bezrobocia w naszym regionie" - czytamy w komunikacie wydanym przez NSZZ
"Solidarność" Pomorza Zachodniego.

- "Wystąpienie do prezesa podyktowane jest też troską o zapewnienie dojazdu
do szkół uczniom oraz dojazdów do pracy.
- Nawet, jeśli pociągi osiągają niezłe wyniki, to i tak trzeba do nich
dopłacić - mówi Andrzej Chańko, dyrektor Zachodniopomorskiego Zakładu
Przewozów Regionalnych w Szczecinie. - Urząd Marszałkowski ustala, jakich
pociągów nie będzie dofinansowywał.

Pociągi znikną z rozkładu jazdy z początkiem października. Jak się jednak
dowiedzieliśmy, być może kilka przeznaczonych do likwidacji połączeń uda się
uratować.

http://www.glosszczecinski.com.pl/apps/pbcs.dll/artikkel?SearchID=731...

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Pociągi pod nóż


On Sat, 18 Sep 2004, Marcin Nowacki wrote:


: Są to m.in. pociągi kursujące na trasach: Koszalin-Białogard (odj. 13.05),
: Koszalin-Szczecin (odj. 5.32), Świnoujście-Szczecin (odj. 10.37),
: Szczecin-Świnoujście (odj. 9.45), Szczecin-Stargard (odj. 9.50),
: Szczecin-Kostrzyn (odj. 8.35), Szczecin-Koszalin (odj. 15.30).
:
: - "Wystąpienie do prezesa podyktowane jest też troską o zapewnienie dojazdu
: do szkół uczniom oraz dojazdów do pracy.

Uczniowie do szkol o 5.32 (no, jeszcze), 9.45, 8.35, 9.50? LOL.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Słupsk. Znikną pociągi do Szczecinka?
Oto rezultat łupania w klawisze przez osobę, przedstawiającą się światu jako
Piottr <pio@onetUsunTo.pl:


Na tej linii to aż by się prosiło o pociag pospieszny Słupsk - Poznań -
(Wrocław) i to nawet nie wakacyjny a całoroczny (poza sezonem 5,6,7)


Był taki pociąg parę lat temu. W sezonie chyba w (5) i (7). Jechałem nim. A
razem ze mną siedem osób. Takie połączenie omija Białogard, Koszalin i
Sławno, a większość pasażerów w pociągach Wrocław - Słupsk wysiada _przed_
Słupskiem.

Marek A. Salwa

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: likwidacja kolejnych pociagow - cala prawda o frekwencji.
 "Mateusz Zmuda" napisał:


To jest zdjęcie na stacji Szczecin Główny więc nie ma kiedy dać kondiemu w
łape. Stacje dalej dosiada jeszcze ok 70-100 osób do tej jednostki.


Wtrącę moje 3 grosze. Do Koszalina, czyli stacji końcowej tegoż pociągu,
zwanego niegdyś RegioPlusem, frekwencja wynosi ok 70%. Nie wierzę, że pociąg
ten z racji zapełnienia już na starcie i sporej rotacji pasażerów na
stacjach pośrednich (jak np. Białogard, gdzie ludzie przesiadają się z -
CUD! - _skomunikowanej_ Krakowianki) jest nierentowny. Nie potrafię
zrozumieć polityki ZZPR.
Do tego dochodzi odwołanie pociągu Koszalin-Białogard o 13:05. Tutaj już
gorzej z frekwencją, jednak znam osoby, dla których pociąg ten jest
niezbędny. Teraz przesiądą się do PKS, bowiem z Koszalina do Białogardu
pociągi po 1 października będziemy mieli o 8:58 i 14:02. Robi się coraz
większa dziura...
Gdzie te czasy, kiedy mieliśmy 3 pociągi dziennie do Berlina, ekspresu do
Krakowa i innych, nie mniej dogodnych połączeń?

P.S. Powodzenia w prowadzeniu tej "akcji"!

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: PLK SA. - wykazy predkosci w rj 2007/8 juz dostepne na stronie
On 9 Mar, 19:24, "komp" <przewoz@gazeta.plwrote:


Nawet czasami podnoszą :) (Siedlce - Łuków 80-120, albo miejscami Warszawa
Wileńska - Tłuszcz 60/100 -100/120km/h)


Albo Koszalin - Białogard: 100 -120km/h (dla składów tradycyjnych,
autobusy szynowe już teraz mają 120km/h).

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: EM10
Milosnik SRJP ze Stolicy Michal Jaroszynski napisal:


IMHO to Delfin moglby byc rozlaczany w Szczecinku - i czesc
do Slupska jechala by do Ustki z SU45 na calej trasie.
Odpadlby problem podstacji i byloby znacznie szybciej i wygodniej.
Ale to tylko marzeznia ;-(


Wygodniej byłoby zwłaszcza dla wybierających się do Koszalina i Sławna...
Delfin i wszelkie sezonowe pospiechy niech sobie jeżdżą przez Białogard -
Koszalin - Sławno, natomiast "express" Słowiniec. który powinien dowozić
ludzi ze Słupska do Poznania możliwie najszybciej, ośmiesza siebie, i PKP,
tłukąc się przez Białogard, przez co jedzie o, MSZ, godzinę dłużej. A
mógłby byc dzielony w Szczecinku, np. B B A WRb Poznań - Słupsk + A B B
Poznań - Koszalin.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: pyt. remont w Bożym Polu
On 1 Cze, 16:44, "johny.f" <john@wp.plwrote:


| Słupia na KKA z Wejherowa aż samego do Słupska - dalej i tak nie jedzie
| a wyjdzie zdecydowanie szybciej.

Dziś na dworcu w Koszalinie pojawiły się informacje o zmianach dot.
pociągów spółki IC. Słupia będzie kursować od Gdynii (a nie od
Wejherowa), na Słupsk - Gdynia KKA. Pobrzeże będzie jeździć od
Wejherowa, między Kołobrzegiem a Wejherowem KKA. No a nocne TLK
Objazdem od Słupska przez Szczecinek, Chojnice do Tczewa. Dojazd z
Lęborka i Trójmiasta do Tczewa KKA. Czyli w większości się
potwierdziło.


przy okazji... nie wiesz czy remont Koszalin-Białogard trwa? chcialem
wiedziec czy podroz do tesciowej bedzie bezproblemowa:)) ...ze strony
Slupska (zalatwili te pomorska kolej na "cacy", oby pozniej bylo
szybciej)

Grzegorz

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: pyt. remont w Bożym Polu


przy okazji... nie wiesz czy remont Koszalin-Białogard trwa? chcialem
wiedziec czy podroz do tesciowej bedzie bezproblemowa:)) ...ze strony
Slupska (zalatwili te pomorska kolej na "cacy", oby pozniej bylo
szybciej)


Remont Koszalin - Białogard trwa do 9.06. A zmiany rozkładów są tylko
przy kilku pociągach, więc wszystko zależy od tego, czym chcesz
jechać.

"Załatwili" kolej na kilka tygodni, a wyższe prędkości na
wyremontowanych odcinkach pozostaną przez lata :)

Pozdrawiam

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: [ zachpom ] Rozkład coraz krótszy
Iwo Tondos <iw@mp.pl.WYWALTOnapisał(a):

- ze Szczecinka do Słupska, przez Koszalin i Białogard (odjazd o godz.
21.15)
- ze Słupska do Szczecinka, przez Koszalin, Białogard (odjazd
o godz. 21.55)


Obawiam się, że chodzi jednak o pociągi przez Słosinko.


PS. - ze Szczecina do Koszalina (odjazd godz. 15.30). Nie ma to jak
zlikwidować pociąg który w większości przypadków jedzie pełen...

Panie Chańko! Nie podcinajcie coraz mocniej gałęxi na której siedzicie!!!


Jeśli dyrekcja ZZPR nawet na takie pociągi żąda dopłat, to coś tutaj jest
nie tak.

Pozdrawiam,
Franek Grzegorek

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: [ zachpom ] Rozkład coraz krótszy

 Iwo Tondos napisał:


| - ze Szczecinka do Słupska, przez Koszalin i Białogard (odjazd o godz.
| 21.15)
| - ze Słupska do Szczecinka, przez Koszalin, Białogard (odjazd
| o godz. 21.55)
Obawiam się, że chodzi jednak o pociągi przez Słosinko.


Oczywiście. Nie pierwszy to przypadek, że pisząc o kolei, robią wiele
błędów. Wczoraj już im wysłałem sprostowanie :)

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: [ zachpom ] Rozkład coraz krótszy

Użytkownik "Iwo Tondos"


Agnieszka Kotowska z Parsęcka koło Szczecinka dojeżdża w weekendy na
studia
do Koszalina. - Jeżdżę pociągami, bo są tańsze niż pekaesy. A w wolne dni
wiele autobusów w ogóle nie jeździ - mówi. Dziewczyna boi się, że jeśli
kolej zlikwiduje kolejne połączenia na trasie Białogard-Koszalin, to nie
uda
się jej tego samego dnia, po zajęciach, wrócić do domu i będzie musiała
nocować w Koszalinie. Na nocleg jej nie stać.


O której ona kończy te studia? Ostatni autobus z Koszalina do Szczecinka
jest o 23.20...

pozdrawiam aron

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Berlin-Warszawa-Express oraz elektryfikacja Koszalina
Użytkownik Marek Skrzypkowski <mk_kosza@pf.pl_usunw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bvr2k9$46@nemesis.news.tpi.pl...


I drugie pytanie, odnośnie
lat, w których przeprowadzana była elektryfikacja linii nr 201
(Stargard-Gdynia).


A więc:
Stargard-Ulikowo-Runowo Pomorskie - 15.12.1986
Runowo Pomorskie-Worowo-Świdwin - 17.07.1987
Świdwin-Białogard - 14.12.1987
Białogard-Koszalin - 04.07.1988
Koszalin-Słupsk - 03.12.1988
Słupsk-Lębork-Wejherowo - 07.09.1989
Wejherowo-Reda-Rumia-Gdynia Chylonia - 30.12.1957
Gdynia Chylonia-Gdynia Główna - 15.01.1956

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Kto to wymyślił ?


| Tutaj przede wszystkim problemem jest, że przez tyle lat komunizmu,
| gdzie pieniędzy nikt nie liczył nikt nie potrafił wymyślić drugiego toru

Tam był drugi tor - zdjęli go bolszewicy.


Wiem, dlatego właśnie nie mogę przeboleć, że takim problemem jest jego
odbudową... Chyba tylko Słupsk - Koszalin - Białogard nigdy nie miał
drugiego toru ?

Pozdr. !
Mick M.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Kto to wymyślił ?


| Tutaj przede wszystkim problemem jest, że przez tyle lat komunizmu,
| gdzie pieniędzy nikt nie liczył nikt nie potrafił wymyślić drugiego
| toru

| Tam był drugi tor - zdjęli go bolszewicy.

Wiem, dlatego właśnie nie mogę przeboleć, że takim problemem jest jego
odbudową... Chyba tylko Słupsk - Koszalin - Białogard nigdy nie miał
drugiego toru ?


Dzisiaj jechałem Koszalin -- Słupsk i specjalnie patrzyłem. Nic nie
wskazywało, żeby kiedykolwiek był tam drugi tor - wykopy i nasypy wąskie,
tak samo wiadukty. Jeśliby go kłaść, to chyba na północ od istniejącego -
prawie cały czas krzaki, tylko gdzieniegdzie trzeba by komuś ogródek
rozp..rzyć ;-)
A, i jakiś ładny stary wiadukt był (kolej dołem), to trzeba będzie go...
wymienić.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Urlop kolejowy - Polska Polnocna


| *Gdynia* - Wejcherowo - Slupsk - Koszalin - Bialogard - *Kolobrzeg* -


hej ale jako wejHerowianin chcialem zaprotestowac!!!!!!
------------------------------------------
Łukasz Kolasa
L.Kol@klub.chip.pl
tel. 0 10xx 58 6725878
tel. kom. +48 605 285 145

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Kiedy uwalono Regę?
On 11 Gru, 14:20, "Wojtek Napruszewski" <woj@napruszewscy.pl
wrote:


Powiedzcie mi, znawcy nowego rozkładu, kiedy został drastycznie skrócony
poc. przyspieszony Rega, pierwotnie wytrasowany ze Słupska aż do Szczecina,
po korekcie skrócony do Białogardu?
Domyślam się, że zadziałało IC, które pół godziny później puszcza swojego
pogrobowego Albatrosa jako pośpiecha... tfu...


Zła hipoteza.
Zadziałał brak kasy w budżecie Zach-Pomu i konieczność zejścia z
planowanej wielkości pracy eksploatacyjnej do obecnego poziomu.
Rega wyleciała także dlatego że w obie strony dubluje się z Albim, ale
nie było w tym działania IC.
W zamian dołożyliśmy pociągi na naszych najbardziej rentownych (około
75%) odcinkach, czyli Szczecin - Kostrzyn, Szczecin - Stargard oraz
Koszalin - Białogard.

BJ

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Kiedy uwalono Regę?
Dnia Thu, 11 Dec 2008 14:26:10 -0800 (PST), stoker@o2.pl napisał(a):


Zła hipoteza.
Zadziałał brak kasy w budżecie Zach-Pomu i konieczność zejścia z
planowanej wielkości pracy eksploatacyjnej do obecnego poziomu.
Rega wyleciała także dlatego że w obie strony dubluje się z Albim, ale
nie było w tym działania IC.
W zamian dołożyliśmy pociągi na naszych najbardziej rentownych (około
75%) odcinkach, czyli Szczecin - Kostrzyn, Szczecin - Stargard oraz
Koszalin - Białogard.


W zeszłym roku wyeksporotwaliśmy do związku radzieckiego 40 milionów ton
węgla! W zamian otrzymaliśmy 10 milionów par butów... do podzelowania. :-D
Naprawdę nie razi was takie prezentowanie likwidacji połączenia?

Pozdrawiam

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Kiedy uwalono Regę?
On 12 Gru, 05:52, Radio Erewan <radioere@gmail.comwrote:


Dnia Thu, 11 Dec 2008 14:26:10 -0800 (PST), stoker@o2.pl napisał(a):
| Zadziałał brak kasy w budżecie Zach-Pomu
| Rega wyleciała także dlatego że w obie strony dubluje się z Albim,
| W zamian dołożyliśmy pociągi na naszych najbardziej rentownych (około
| 75%) odcinkach, czyli Szczecin - Kostrzyn, Szczecin - Stargard oraz
| Koszalin - Białogard.

W zeszłym roku wyeksporotwaliśmy do związku radzieckiego 40 milionów ton
węgla! W zamian otrzymaliśmy 10 milionów par butów... do podzelowania. :-D
Naprawdę nie razi was takie prezentowanie likwidacji połączenia?


Złe porównanie. Twierdzisz, że to źle że uruchamia się pociągi na
rentownych trasach,
likwidując  te które dublują się z innymi - więc należą zakładać, że
frekwencja w nich spadnie.

Wolę mieć do wyboru pospieszny na głównej linii i osobowy na
"lokalnej" np.  Szczecin - Kostrzyn (ładna mi lokalna..) albo lepiej
rozłożony tak między osobowymi i pospiesznymi niż osobowy dublowany
przez pospieszny a potem długo długo nic a na linii "lokalnej-kiedyś
głównej" w ogóle nic.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Kiedy uwalono Regę?


On 11 Gru, 14:20, "Wojtek Napruszewski" <woj@napruszewscy.pl
wrote:
| Powiedzcie mi, znawcy nowego rozkładu, kiedy został drastycznie skrócony
| poc. przyspieszony Rega, pierwotnie wytrasowany ze Słupska aż do Szczecina,
| po korekcie skrócony do Białogardu?
| Domyślam się, że zadziałało IC, które pół godziny później puszcza swojego
| pogrobowego Albatrosa jako pośpiecha... tfu...

Zła hipoteza.
Zadziałał brak kasy w budżecie Zach-Pomu i konieczność zejścia z
planowanej wielkości pracy eksploatacyjnej do obecnego poziomu.
Rega wyleciała także dlatego że w obie strony dubluje się z Albim, ale
nie było w tym działania IC.
W zamian dołożyliśmy pociągi na naszych najbardziej rentownych (około
75%) odcinkach, czyli Szczecin - Kostrzyn, Szczecin - Stargard oraz
Koszalin - Białogard.


Jak zawsze kasy nie ma. Niech se ludziska płacą 2 razy więcej za pośpiecha.
Osobowy "Rega" był super rozwiązaniem, biorąc pod uwagę ile osób dojeżdża
codziennie do Stargardu czy Szczecina z Białogardu, Świdwina, Łobza... Dodatkowo
pociąg ten miał idealne skomunikowanie z "Galicją" w Stargardzie, a po
"Albatrosie" trzeba będzie czekać na pociąg do Poznania 40 minut (EXPRES!) lub
kto biedniejszy zaczeka 1h i 40 minut na TLK.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Ludzie ugrzęźli w pociągach


Użytkownik "raphi"  napisał:

| Zadam pytanie z historii"na jakim odcinku przed
| drugą wojną nadbałtyka była jednotorowa?" dla ułatwienia dodam,
| że wcale nie na tak krótkim ,jak myślicie, ale wtedy tam drugi tor
| nie był zupełnie potrzebny.

Analizując kiedyś rozkłady jazdy wyszło mi że na odcinkach Sopot - Gdynia -
Wejherowo - Lębork oraz Słupsk - Koszalin - Białogard z tym że na odcinku
Koszalin - Białogard musiało byc więcej mijanek niż obecnie.


Jeżeli chodzi o niemieckie rozkłady to tak prawdopodobnie było. Mijanka na pewno
była w Nosówku tj jak to jest obecnie, oraz prawdopodobnie w Dunowie gdzie była
stacja, do dziś widoczna jest krawędź od placu manewrowego i dość znaczna równia
na 3ci tor, ZTCW później Dunowo było posterunkiem odstępowym.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Ludzie ugrzęźli w pociągach

Marcel Durbajło napisał(a):


| Użytkownik "raphi"  napisał:

| Zadam pytanie z historii"na jakim odcinku przed
| drugą wojną nadbałtyka była jednotorowa?" dla ułatwienia dodam,
| że wcale nie na tak krótkim ,jak myślicie, ale wtedy tam drugi tor
| nie był zupełnie potrzebny.

| Analizując kiedyś rozkłady jazdy wyszło mi że na odcinkach Sopot - Gdynia -
| Wejherowo - Lębork oraz Słupsk - Koszalin - Białogard z tym że na odcinku
| Koszalin - Białogard musiało byc więcej mijanek niż obecnie.

Jeżeli chodzi o niemieckie rozkłady to tak prawdopodobnie było. Mijanka na pewno
była w Nosówku tj jak to jest obecnie, oraz prawdopodobnie w Dunowie gdzie była
stacja, do dziś widoczna jest krawędź od placu manewrowego i dość znaczna równia
na 3ci tor, ZTCW później Dunowo było posterunkiem odstępowym.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: [zachpom.] Zmiany w kursowaniu pociągów
http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,4117088.html

Do 9 czerwca z powodu remontu odcinka Koszalin - Białogard w dni robocze
zmieniony jest rozkład niektórych pociągów na tym odcinku - podała spółka PKP
Przewozy Regionalne.

Zmiany są dość spore. I tak: pociąg osobowy 1130 "Sztorm" ze Szczecina do
Słupska kursuje przez Kołobrzeg, pociągi 9425 (Koszalin - Szczecin), 9428
(Szczecin - Koszalin), 9521 (Słupsk - Świdwin) na tym odcinku są odwołane i
zastąpione przez komunikację autobusową, pociąg pospieszny 58107 "Gryf" z
Olsztyna do Szczecina kursuje drogą okrężną odcinkiem Koszalin - Kołobrzeg -
Białogard docierając 90 minut później do celu, pociąg pospieszny 87106
"Słowiniec" z Poznania do Słupska od Szczecinka kursuje przez Miastko z
pominięciem stacji Białogard i Koszalin. W zamian został uruchomiony dodatkowy
pociąg 88743/2 relacji Szczecinek - Słupsk przez Białogard - Kołobrzeg -
Koszalin, skomunikowany w Szczecinku z pociągiem 87106. Do 19 maja natomiast
remontowany jest odcinek Koszalin - Kołobrzeg i w związku z tym w dni robocze
odwołane są pociągi Koszalin - Kołobrzeg (843 i 845) i Kołobrzeg - Koszalin
(846). W zamian kursuje zastępcza komunikacja autobusowa.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: [zachpom.] Zmiany w kursowaniu pociągów
Dnia 09-05-2007 o 11:55:52 britneykiller <britneykiller.SKA@gazeta.pl 
napisał(a):


http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,4117088.html

Do 9 czerwca z powodu remontu odcinka Koszalin - Białogard w dni robocze
zmieniony jest rozkład niektórych pociągów na tym odcinku - podała  
spółka PKP
Przewozy Regionalne.


Rozumiem  że jakieś szeroko zakrojone roboty torowe?

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: [zachpom.] Zmiany w kursowaniu pociągów


http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,4117088.html

Do 9 czerwca z powodu remontu odcinka Koszalin - Białogard w dni robocze
zmieniony jest rozkład niektórych pociągów na tym odcinku - podała spółka PKP
Przewozy Regionalne.

Zmiany są dość spore. I tak: pociąg osobowy 1130 "Sztorm" ze Szczecina do
Słupska kursuje przez Kołobrzeg, pociągi 9425 (Koszalin - Szczecin), 9428
(Szczecin - Koszalin), 9521 (Słupsk - Świdwin) na tym odcinku są odwołane i
zastąpione przez komunikację autobusową, pociąg pospieszny 58107 "Gryf" z
Olsztyna do Szczecina kursuje drogą okrężną odcinkiem Koszalin - Kołobrzeg -
Białogard docierając 90 minut później do celu, pociąg pospieszny 87106
"Słowiniec" z Poznania do Słupska od Szczecinka kursuje przez Miastko z
pominięciem stacji Białogard i Koszalin. W zamian został uruchomiony dodatkowy
pociąg 88743/2 relacji Szczecinek - Słupsk przez Białogard - Kołobrzeg -
Koszalin, skomunikowany w Szczecinku z pociągiem 87106. Do 19 maja natomiast
remontowany jest odcinek Koszalin - Kołobrzeg i w związku z tym w dni robocze
odwołane są pociągi Koszalin - Kołobrzeg (843 i 845) i Kołobrzeg - Koszalin
(846). W zamian kursuje zastępcza komunikacja autobusowa.


ROTFL
Widzę, że "wybiórcza" podpierd... moje wypociny które wysłałem wczoraj
(08-05-2007) ok godziny 15-tej na
http://kolej.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1178652349.news (informacja
udostępniona  g. 21:25)
Szczyt lenistwa dziennikarzy z GW.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: [zachpom.] Zmiany w kursowaniu pociągów
Marcel Durbajło napisał(a):


Widzę, że "wybiórcza" podpierd... moje wypociny które wysłałem wczoraj
(08-05-2007) ok godziny 15-tej na
http://kolej.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1178652349.news (informacja
udostępniona  g. 21:25)


Dlaczego w źródle w Twoim poście jest link do robót na odcinku Koszalin
- Kołobrzeg, a nie Koszalin - Białogard?

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: [zachpom.] Zmiany w kursowaniu pociągów


Dlaczego w źródle w Twoim poście jest link do robót na odcinku Koszalin
- Kołobrzeg, a nie Koszalin - Białogard?


A to pytanie radził bym skierować do admina strony PR dlaczego usuwają swoje
informacje. Analogicznie było przed długim weekendem. Wchodzę w niedzielę 22
kwietnia na stronę PR i sprawdzam zmiany - jest zmiana że w dniach 23-27
kwietnia 1130 "Sztorm" kursuje przez Kołobrzeg a 9425 na odcinku Koszalin -
Białogard jest KKA. Na stronę PRu wchodzę ponownie 24 kwietnia i tej informacji
już nie było. A zmiany były faktycznie bo sam jechałem w tamtym tygodniu 1130
(mam nawet foto ED72-006 w Kołobrzegu
http://fotokolej.mkm.szczecin.pl/big/2007/1177345824.jpg )

W tej sytuacji podobnie. Wchodzę w poniedziałek 7 maja na stronę PR - żadnych
wznianek w zachpomie o zmianach w RJ. W tym samym dniu jestem w Koszalinie na
dworcu, a tam pełno karteczek ze zmianami na odcinku Koszalin-Białogard i
Koszalin - Kołobrzeg. We wtorek wysyłam posta na mkm i sprawdzam - na stronie
PRu pojawiają się zmiany w RJ dla obu w/w odcinków. A teraz.. no cóż zostawili
tylko zmiany na odcinku Koszalin-Kołobrzeg. Tej filozofii też nie rozumiem...

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Nowy wykaz prędkości w RJ 07/08
Ot taka ciekawostka:
Linia 774 Marciszów - Krużyn -40
Pociągi tam chyba będą lewitować :D Ale skoro do Ogorzelca po drzewach jadą
10km/h to czemu nie rozpędzić się do 40-tki i wskoczyć w Marciszowie na tor 274-ki.

http://img143.imageshack.us/img143/6379/dscf2719zv4.jpg
http://img206.imageshack.us/img206/4410/dscf2720bt9.jpg

Z moich rejonów Linia 202, w końcu Koszalin-Białogard będzie 120 dla składów :)
tylko szkoda, że nie dalej np Białogard-Klępnica były remonty, były zamknięcia
torowe, wymieniono szyny, dosypano tłuczeń a V dalej ta sama :(

Pozdr

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Pitar z Pm36-2 ??

Użytkownik Leszek Kowalski <kova@go2.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ad8cof$an@news.tpi.pl...

Ja z Marcinem Wasilewskim jade do Kolobrzegu (nie Piratem) glownie
nastawiamy sie na wjazd do portu
Mam nadzieje ze ludzie nie beda zbytnio przeszkadzac, tak jak w Wolsztynie
na paradzie


Oby tak bylo. A czy ktoś już rozpoznał, jak bedą obrócone parowozy w
Kołobrzegu (chyba trójkąt Kołobrzeg - Białogard - Koszalin - Kołobrzeg nie
wchodzi w rachubę!!). Myślę, że powrót tendrem do przodu też nie wchodzi w
rachubę (choćby ze względu na obniżoną prędkość przejazdu w ten sposób) -
skład wtedy nie utrzyma prędkości rozkładowej na trasie.
Aleksander Maron - Bydgoszcz
Zajrzyj: www.kolej.pl/~maron

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Pitar z Pm36-2 ??


Olek wrote:
Oby tak bylo. A czy ktoś już rozpoznał, jak bedą obrócone parowozy w
Kołobrzegu (chyba trójkąt Kołobrzeg - Białogard - Koszalin - Kołobrzeg nie
wchodzi w rachubę!!). Myślę, że powrót tendrem do przodu też nie wchodzi w
rachubę (choćby ze względu na obniżoną prędkość przejazdu w ten sposób) -
skład wtedy nie utrzyma prędkości rozkładowej na trasie.


Do Bialogardu na szajbe.

Remik

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Pitar z Pm36-2 ??


Oby tak bylo. A czy ktoś już rozpoznał, jak bedą obrócone parowozy w
Kołobrzegu (chyba trójkąt Kołobrzeg - Białogard - Koszalin - Kołobrzeg nie
wchodzi w rachubę!!).


A czy przypadkiem na szopie w kolobrzegu nie ma obrotnicy? O ile dobrze
pamietam (ale przeciez moge sie mylic), to tam jest lokomotywownia
wachlarzowa.

MD Kolejarz

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Pitar z Pm36-2 ??


Olek <ma@kolej.plwrote:
Kołobrzegu (chyba trójkąt Kołobrzeg - Białogard - Koszalin - Kołobrzeg nie
wchodzi w rachubę!!). Myślę, że powrót tendrem do przodu też nie wchodzi w
rachubę (choćby ze względu na obniżoną prędkość przejazdu w ten sposób) -
skład wtedy nie utrzyma prędkości rozkładowej na trasie.


Najprościej - na obrotnicy w Kołobrzegu.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Jednodniowy krótki wyjazd na TKt48-czyli eskapada na 2 dni
britneykiller <ma@malpa.plnapisał(a):


Dzięki :). Zatrzymywał się tylko w Miastku i Kępicach, w Białym Borze już
nie, tak? Swoją drogą, nic dziwnego, że pośpiechów tędy się nie puszcza, bo
oprócz Miastka żadnego większego miasta na trasie nie ma. Przez Białogard
pośpiech jedzie 20-40 min. dłużej, ale za to po drodze ma 3 większe miasta,
właśnie Białogard, Koszalin i Sławno. Ale w sumie jakąś nocną rzeźnię nad
morze możnaby tędy puścić ;). Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś informacje -
bardzo o nie proszę :).


Nie mam przed oczami niestety starego rozkładu (sprzed 1989), ale mogę smiało
stwierdzić że na stanie Słupska, były w latach 80 zarówno SP45 jak i SU46.
Wobec braku druta w okolicy na całej magistrali pomorskiej i na linii
poznan-kołobrzeg, pośpiechy miały coponiektóre zwyczaj jeździć przez Miastko.
Wiece prawdopodobnym wydaje się więc także SU46 na tej linii skoro relacje do
Słupska z Poznania w latach 80 robiły wdłg. moich danych zarówno maszyny z
Poznania jak i Słupska, gdzie na obu tych szopach SU46 występowały.
Z ciekawostek- w 1994 w lato bodajże "Mare Balticum" podobnie jak Ex. Gryf
odbijało w Sławnie na rozebrany już obecnie szlak do Korzybia, by tam po
oblocie wrócić do Słupska. Ciekawe doświadczenie...

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Jednodniowy krótki wyjazd na TKt48-czyli eskapada na 2 dni
britneykiller napisał(a):


Dzięki :). Zatrzymywał się tylko w Miastku i Kępicach, w Białym Borze już
nie, tak?


Dokładnie.


Swoją drogą, nic dziwnego, że pośpiechów tędy się nie puszcza, bo
oprócz Miastka żadnego większego miasta na trasie nie ma. Przez Białogard
pośpiech jedzie 20-40 min. dłużej, ale za to po drodze ma 3 większe miasta,
właśnie Białogard, Koszalin i Sławno. Ale w sumie jakąś nocną rzeźnię nad
morze możnaby tędy puścić ;). Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś informacje -
bardzo o nie proszę :).


W wakacje dochodzi do tego dogodny dojazd do miejscowości nadmorskich
z Koszalina, wobec czego jeszcze korzystniej puszczać wszystko p.
Białogard. Z drugiej strony (gdyby była linia Korzybie - Sławno)
skomunikowany w Korzybiu szynobus do Darłowa/Koszalina to byłoby coś
;)
A teraz trzymam cegłę 23 V 82 - 28 V 83. Pośpiechów na Szczecinek -
Słupsk brak. Jakichś dalekobieżnych osobówek również nie ma,
tylko ze Słupska lub Kępic do Bytowa. Są natomiast aż trzy pociągi
do Ustki: 6801 (codzienny Wrocław -Słupsk, 28 V - 4 IX do Ustki,
pocztowy Wrocław - Słupsk, restauracyjny, kuszetka, do tego sypialny
w okresie kursowania do Ustki), potem 4805 z Katowic (28 V - 4 IX, z
kuszetką) oraz Poznań - Kołobrzeg/Ustka (kurs. 4 VI - 5 IX, odj. z
Poznania o 5.27). Wszyskie one jadą przez Białogard, Koszalin.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Ceny biletów, ew mapa koleji PKP

Kuba Jósewicz <end@poczta.fmwrote in message



Szukałem cen biletówi znalazłem tylko cennik od odległości kilometrów.
Nigdzie nie mogę za to znależć ile jest kilometrów pomiędzy konkretnymi
stacjami. Interesuje mnie konkretnie Szczecin Główny - Ełk (ale wiem ze
mozna tez roznymi trasami).


Przez Stargard, Bialogard, Koszalin,. Gdynie, Tczew, Malbork, Olsztyn i
Korsze jest 720 km. Ta trasa jedzie bezposredni pociag Szczecin - Bialystok.
Zas przez Stargard, Poznan, Wrzesnie, Warszawe i Bialystok jest 814 km

Odleglosci mozna obliczyc posiadajac Elektroniczny Rozklad Jazdy Pociagow
(do kupienia na najwiekszych stacjach - cena 99zl), albo recznie: sumujac
kilometry z tablic Sieciowego Rozkladu, lub tez odczytujac z Mapy Kolejowej
Polski z Kolejowej Oficyny Wydawniczej.
Za komuny podobno bylo tez cos takiego, jak Atlas Odleglosci Taryfowych.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Nowy RJ Szczecin i okolice
On 13 Paź, 22:58, stoker@o2.pl wrote:


Jeśli chodzi o ruch regionalny to na nowy RJ plan zakładał kursowanie
następujących NOWYCH pociągów:
- 3 pary na odcinku Koszalin - Białogard;
- 2 pary na odc. Sławno - Darłowo;
- 2 pary Wysoka Kamieńska - Kamień Pomorski;
- 1,5 pary Szczecin - Kostrzyn;
- 1 para Szczecin - Świnoujście;
- 1 para Regio+ Szczecin - Słupsk (za Albatrosa) na EZT;
- 1 para Regio+ Poznań - Szczecin poza sezonem letnim jako
Lok+3Bdhpumn (w piątki z Poznania, w niedziele ze Sz-na);
- 1 para Regio+ Poznań - Sz-n - Świnoujście tylko w sezonie
w soboty i niedziele jako Lok+3Bdhpumn+Br.


Aha, zapomniałem o jeszcze jednej nowej weekendowej parze Koszalin -
Kołobrzeg w sezonie (poc. plażowy).

I to by było na tyle.

BJ

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: wypadek w Sycewicach
Ł. Rogoza pisze:

Wg informacji podanych w PR3, w Sycewicach koło Słupska pociąg uderzył  w
ciężarówkę, są ranni
Pozdrawiam
Ł. Rogoza


Patrząc na fotki i filmiki z miejsca zdarzenia wygląda na to, że blokada
ruchu pociągów przynajmniej do jutra. Pytanko zatem, czy ktoś wie jak w
tej chwili wygląda organizacja ruchu dalekobieżnego idącego tą trasą?
Czy organizują KKA, czy kombinują objazdy (np. Białogard - Szczecinek -
Słupsk + wahadło Koszalin - Białogard) oraz jakie na tą chwilę są
opóźnienia? Chodzi mi m.in. o wszelkie "Gryfy", "Bryzy" i "Pobrzeża".
Pytam z czystej ciekawości.
Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: wypadek w Sycewicach


dispolok wrote:
Sporo sie pojawiło na
http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080516/SLUPSK/768298396


Jak wiadomo P 87101 "Słowiniec" jeździ w jednym obiegu, tj.rano jedzie
ze Słupska, około 10 kończy bieg w Poznaniu, skład na bocznice i ok.18
wraca do Słupska.
Czy już wiadomo co pojedzie jako P 78101 Poznań-Słupsk a jeśli tak to
czy przez Białogard,Koszalin czy też przez Miastko ?

futszaK

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Busiarstwo na terenie PKP.
Czarna owca zachpomu

3a) Koszalin, wnętrze dworca.
Nad drzwiami wyjściowymi z dworca wisi tablica "Darłowo - Dąbki...BUS"
oczywiście z wielką strzałą w lewo, czyli parking dla busów przy samym dworcu
PKP. Może w tym i nic dziwnego, ale wznowione są przecież połączenia kolejowe do
Darłowa, a mimo tego reklama na dworcu zachęca do korzystania z... BUSA ;)
3b) Koszalin - parking.
Jakiś czas temu nie było tam busów. A teraz jest taka konkurencja, że sobie auta
podpalają, pogróżki jakieś, morderstwa itp ;)
3c) Koszalin - dworzec.
Niby nic, ale jedna z firm busiarskich wynajęła na dworcu PKP pomieszczenie
celem zagospodarowania na poczekalnię dla pasażerów najbardziej potokowego
odcinka PKPu czyli Koszalin - Białogard (na szyldzie jest napisane wprost -
"poczekalnia dla pasażerów firmy X Koszalin-Białogard"). Poczekalnia zadbana
wyremontowana, nie śmierdzi. Niby wszystko OK, przecież mamy wolny kraj, ale PKP
Nieruchomości strzeliły totaj sobie gola, bo w przeciwieństwie do busiarskiej
poczekalni, dla pasażerów PKPu oferuje smród brud i ubustwo :(

4. Słupsk

Tubylcy wiedzą o co się naprawdę stało, i jak powoli ale skutecznie udupia się
linię do Ustki.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Grudziadz jutro (w sobote)


Czy gdzies stoi, ze pociag
Chojnice-Laskowice-Koscierzyna odjezdza z Czerska 13 minut pozniej i
takowo pozniej przybywa do Koscierzyny?


Nie ma nic w Poprawce Drugiej ani Trzeciej... Czyli Czersk 1347/1410, Bak
1436/1443, Kosc 1507...
A nie mogles zajrzec do zeszytu sluzbowego? :)


czy w ktorejkolwiek poprawce przesunieto
pociag Koscierzyna Czersk z godziny 14:costam na kilkadziesiat minut
pozniej??


Nie.
Moze przez to bydlo, ktore przewozono na widowisko zwane meczem :((


Obmyslam cos innego...
Gdansk-Koszalin-Bialogard-Szczecinek-Pila-Chojnice-Czersk-Koscierzyna-Gdan­s
k.
Oraz: Gdansk-Ilawa-Sierpc-Torun-Kwidzyn-malbork-Gdansk i pare innych
rzeczy... moze ktos sie wybierze za kilka tygodni na jednodniowy wypad?


Chester, jakbys poczekal do poczatku lipca - to kazda relacja moze byc :)


Sorry za przydlugosc. Zwracam 26 groszy na wniosek tepsiarzy. :)


To ja podaje nr konta... ale to moze na priva? ;)

Pozdrawiam! :))

Wojtek 'Kiefer' Kurzyjamski
kie@PKP.kolej.pasjo.net.pl
kie@PKP.promail.pl
UIN: 11367700

[usun PKP.]

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Rozklad 1999
On Wed, 03 Feb 1999 22:19:49 GMT, kovaL <mafek@boss.staszic.waw.pl
wrote:


Nie wiem jak bylo kiedys, ale teraz tylko ze Starogardu do Tczewa.


z Gutowca do Tczewa sa dwa tory.


Po za tym to chyba nie byla jedna linia, boodcinek Chojnice-Tczew to
fragment linii 3miasto-Szczecin.


fragment linii Berlin-Krolewiec.
3miasto-Szczecin zasadniczo leci przez Slupsk-Koszalin-Bialogard


dwutorowa, po  za tym wlasnie fragmentem(Chojnice-Starogard).


Chojnice-Gutowiec

Jarek D. Stawarz, Gdansk
http://panda.bg.univ.gda.pl/~jareks/pekape
(+48) 501 024817

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Widma na torach


Analizy wykazały, że w weekendy
na trasie Białogard - Koszalin nie ma podróżnych, są natomiast w
Koszalinie. To połączenie jest dla nich. Ale pociąg musi dojechać -
właśnie
z Białogardu... To brzmi paradoksalnie, ale gdy wagony jadą puste, to
rzeczywiście wychodzi taniej.
Połączenie zakwalifikowano jako tak zwany podsył pod inny pociąg, czyli
skład służbowy. A za taki Zakład Przewozów Regionalnych w Szczecinie płaci
Polskim Liniom Kolejowym mniej. Jakieś dziesięć złotych różnicy na jednym
kilometrze. Na kursie z Białogardu PKP w Szczecinie oszczędza więc 240 zł.


To jest jednak kretyńska polityka. Co stoi na przeszkodzie, by zabrać
pasażerów z Białogardu do Koszalina w weekend bez żadnego zatrzymania po
drodze? A może ta różnica w kosztach przemieszczenia się takiego pociągu z
kilkunastoma pasażerami, a pustym wynika z nadmiernego niszczenia torów PLK
wskutek nadmiernie zwiększonego ciężaru składu?
To jest paranoja.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: 15 osob w pociagu Lublin - Krasnik
A ja widziałem niedawno o godzinie mniej więcej 16 busa Koszalin -
Białogard, w którym jechała jedna osoba. Więc mówię: zlikwidować busy!
Przy takiej frekwencji są nieopłacalne i tylko zatruwają środowisko
oraz zwiększają korki na drogach. I napiszcie, ze busy są niezbędne.

...

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: 15 osob w pociagu Lublin - Krasnik


A ja widziałem niedawno o godzinie mniej więcej 16 busa Koszalin -
Białogard, w którym jechała jedna osoba. Więc mówię: zlikwidować busy!
Przy takiej frekwencji są nieopłacalne i tylko zatruwają środowisko
oraz zwiększają korki na drogach. I napiszcie, ze busy są niezbędne.


nie zebym byl slepo za tym co aron pisze ale MK tez powinni myslec.
busow nikt nie dotuje wiec jesli wlasciciel busa/firmy przewozowej uwaza ze
oplaca mu sie wozic jedna osobe to jego sprawa. my do jego kursow nie
dokladamy, a do pustych pociagow tak.
wiec jak chcecie krytykowac arona  to chociaz sensownie i logicznie:)

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: 15 osob w pociagu Lublin - Krasnik


| A ja widziałem niedawno o godzinie mniej więcej 16 busa Koszalin -
| Białogard, w którym jechała jedna osoba. Więc mówię: zlikwidować busy!
| Przy takiej frekwencji są nieopłacalne i tylko zatruwają środowisko
| oraz zwiększają korki na drogach. I napiszcie, ze busy są niezbędne.

nie zebym byl slepo za tym co aron pisze ale MK tez powinni myslec.
busow nikt nie dotuje wiec jesli wlasciciel busa/firmy przewozowej uwaza ze
oplaca mu sie wozic jedna osobe to jego sprawa. my do jego kursow nie
dokladamy, a do pustych pociagow tak.
wiec jak chcecie krytykowac arona  to chociaz sensownie i logicznie:)


Jak to nikt nie dotuje? A z czego sa niby budowane drogi? Czy ktorys
z kierowcow busa placi za uzytkowanie drogi? Przeciez ich budowa
i utrzymanie kosztuje. Dajmy kolejarzom 'darmowe' tory, podobnie jak
mamy 'darmowe' drogi, to zobaczysz ktory rodzaj transportu jest bardziej
oplacalny..

k.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: 15 osob w pociagu Lublin - Krasnik
On 13 Maj, 20:14, "johny.f" <john@wp.plwrote:


A ja widziałem niedawno o godzinie mniej więcej 16 busa Koszalin -
Białogard, w którym jechała jedna osoba. Więc mówię: zlikwidować busy!
Przy takiej frekwencji są nieopłacalne i tylko zatruwają środowisko
oraz zwiększają korki na drogach. I napiszcie, ze busy są niezbędne.


To właściciel busa zadecyduje czy przedsięwzięcie jest nieopłacalne.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: O psie ktory jezdzil koleja :)))
On Mon, 02 Oct 2000 14:36:36 +0200, Tadeusz F. Zieliński


<k@zywo.plot.plwrote:
No ale węzeł. BTW jak pierwszy raz w życiu jechałem linią nadbałtycką
(czerwiec 1991, Gryf - jeszcze wtedy bez postoju w Białogardzie), to
strasznie mi się ten klimat podobał, zwłaszcza właśnie odcinek
Koszalin - Białogard (120 tamk wtedy było czy ile?)


120 tamk? To jakas odleglosc??????? Nie wiem, jezeli odleglosc, to
bylo 12 kilosow po linii stosunkowo prostej :))) Co do klimatow to
zaczne je doceniac jak zatesknie za miastem rodzinnym :))) A co do
1991 to troche sie spozniles. Pod koniec 80 lat to jeszcze nawet
parowozy pomykaly (przed elektryfikacja, hehe).


Tylko nie wiem, czy psu nie będzie trudniej znieść podróż nocną niż
dzienną. Ja osobiście wybierałbym:

Białogard o.  7:41 (poc. posp. 85100 'Gryf'
Malbork   p. 11:33 Szczecin Gł. - Olsztyn Gł.)

...tu krótki spacer z pieskiem...

Malbork         o. 12:22 (poc. IC 5306 'Sawa'
Warszawa Centr. p. 15:27 Gdynia Gł. - Kraków Gł.)


 To wszystko jeszcze zalezaloby od ustalenia ostatecznego moich zajec
- tutaj :))) Ale na pewno wezme pod uwage :)))

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: O psie ktory jezdzil koleja :)))
Paweł Radecki napisał m. in.:


| Koszalin - Białogard (120 tamk wtedy było czy ile?)
120 tamk? To jakas odleglosc???????


Nie 8-) chodzi mi o to, czy wtedy tam obowiązywała prędkość szlakowa
120m kph (może ktoś ma służbowy rozkład jazdy z tamtych czasów).


Nie wiem, jezeli odleglosc, to bylo 12 kilosow po linii stosunkowo prostej :)))


Na PKP jest to 24 km.


A co do 1991 to troche sie spozniles. Pod koniec 80 lat to jeszcze
nawet parowozy pomykaly (przed elektryfikacja, hehe).


Ale wtedy chyba się trochę wolniej jeździło.


 To wszystko jeszcze zalezaloby od ustalenia ostatecznego moich zajec
- tutaj :))) Ale na pewno wezme pod uwage :)))


Przyjemnej podróży!

Aha - i tego Ci pewnie pisać nie trzeba, ale koniecznie musisz wziąć
jakąś miskę i butelkę z wodą dla pieska.

Pozdrawiam
Tadek

o-----------------------------------------------------------------o
| Tadeusz Franciszek Zieliński                                    |
| E-mail: tadeusz.zielinski[małpa]iname.com                       |
o-----------------------------------------------------------------o
| Kobieta, która przestaje być dzieckiem, przestaje być kobietą   |
o-----------------------------------------------------------------o

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: O psie ktory jezdzil koleja :)))


"Tadeusz F. Zieliński" wrote:
| Koszalin - Białogard
...chodzi mi o to, czy wtedy tam obowiązywała prędkość szlakowa 120 km/h (może ktoś
ma służbowy rozkład jazdy z tamtych czasów).


Niestety 120 km/h tam nigdy nie bylo. Od dawnej granicy dyrekcji za Leborkiem (km
84,6) az do Stargardu Szcz. jezdzilo sie w 1990 roku 100 km/h.
I nadal sie zreszta jezdzi (za wyjatkiem odcinka od po Klepnica do Lobza - 60 km/h,
oraz od Lobza do Runowa Pom - 80 km/h).

A M

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Symulator stacji
Oto, co myśli mój Przedpiśca, "Paweł Jóźwicki" <paw@klub.chip.pl


Masz pomysł na jakąś zależność między opóźnieniami pociągów
jadących z tego samego kierunku.
Np. pierwszy jest opóźniony o 50 min. drugi trochę mniej itd.
To by chyba wyglądało jeszcze gorzej niż opóźnienia losowe.


Na pewno wyglądałoby realniej, bo tak jest w rzeczywistości. Mechanizm
powstawania tych seryjnych opóźnień jest najczęściej taki, że spóźnia się
coś kwalifikowanego, co ma napięty rozkład i niewiele mu trzeba, żeby się
spóźnić, a niższej rangi pociągi muszą przepuszczać to coś, i czekają po
różnych wioskach, w związku z czym same łapią opóźnienia jeszcze większe,
niż kwalifikowany, którego przepuszczały. A już prawdziwy Sajgon jest na
liniach jednotorowych w sezonie (klasyczne przykłady to Piła - Szczecinek -
Kołobrzeg i Białogard - Koszalin - Słupsk - Lębork), gdzie zdarzają się
długie okresy, w których _nic_ nie przyjeżdża i nie odjeżdża o czasie. Dla
mnie źle wygląda właśnie pełna losowość w Poznaniu, gdy przyjeżdża
opóźniony Ex, a za chwilę z tego samego kierunku wpada planowo osobówka.

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: "Skomplikowane" trasy
Piotrek napisał(a):


| A tak na marginesie, to ktoś kiedyś pisał o przepisie, że trasa nie może
| przekraczać 150% trasy najkrótszej, ale chyba nikt nie wiedział, czy on
| jeszcze obowiązuje. Może ktoś stanowczo wyjaśni, czy taki przepis jest,
czy
| go nie ma?

| Bez sensu... A co z przejazdem np. Kraków-Koszalin przez Warszawę, Gdańsk
i
| Słupsk? Jest taki IC Słupia bodajże...

Był w poprzednim rozkładzie EX Słupia. Obecnie jeździ w relacji Katowice -
Koszalin.


No to jeszcze lepiej. Mamy więc:
Katowice-WC-Gdańsk-Koszalin = 826 km
Katowice-Poznań-Białogard-Koszalin = 575 km

575 x 1,5 = 862 - tu akurat nie przekracza

Ale weźmy Małopolskę:
Przemyśl-Kraków-CMK-WC = 537 km
Przemyśl-Stalowa Wola-Skarżysko-Warszawa = 327 km

327 x 1,5 = 490,5 km

Tu ewidentnie przekracza :-)

Obejrzyj wszystkie wypowiedzi z tego tematu


Strona 1 z 3 • Wyszukiwarka znalaza 164 rezultatw • 1, 2, 3